Att skriva av sig, kan ibland vara skönt.

Jag vet att jag inte borde skriva det här på bloggen men jag pallar fan inte hålla klumpen i halsen, som snart spicker och blir till tårar som faller ner för min kind.

Jag vet inte vart jag har dig något mer. När vi ska vara, Kan du helt plötsligt skita i mig. Bara för något roligare kommer helt plötsligt. Jag har försökt att förstå vad jag gör för fel. Helvetes jävla bullshit. jag förstår ingenting länge. Varför är jag ens med dig det ända du gör är mig ledsen. Jag pallar inte mer. Men jag vill ha dig som vän, inte bara lämna dig. Men det känns som du vill tvärt emot. Du vill bara ha mig vi sida i fall du inte hittar på något roligare så är jag ditt andra hands val. Jag vill inte mer. jag orkar inte mer! Känner mig så jävla utnyttjad osckår därför vill jag
att Sommarlovet ska vara slut så att jag kan skita i dig och dina falska lögner, och skaffa mig riktiga vänner!

Kommentarer
Postat av: Anne

Är det jag? :/

2011-07-26 @ 17:36:11
URL: http://bubblelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0